Fest!

Äntligen har vi fått lite kyla i denna stad! Skönt tycker jag. Hoppas den stannar några dagar. Sitter just nu och käkar lite lunch på jobbet, men ser mest fram emot ikväll faktikst. Det är stor mitt i city-fest med alla affärer. Först ska vi ha lite fördink hos mej och sedan ska vi knalla bort till centrat. Ska bli skitkul faktiskt! Tror på en galen kväll. Nu ska jag springa ner och handla en lussebulle. Lycka till att ta sig fram där nere, de utslagna idolerna är här och sjunger. Antar att det är ganska så många barn där. Trevlig lördag!

Kommentarer
Postat av: smulan

Vad positiv du låter...åhh så härligt!



Ha en underbar kväll

Kramar

2008-11-22 @ 14:07:25
URL: http://smulananna.blogg.se/
Postat av: Linda

Var det de utslagna idolerna? :o Fattade inte jag.. Gick iaf förbi där förut, precis innan de kom tror jag, och ja, jösses vad folk..

2008-11-22 @ 19:59:47
URL: http://lindayd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0