Baka kaka

Nu var det längesedan jag bakade något i från Leilas bok, så ikväll är det dags igen. Jag och Sanna ska göra scones. Sofia påverkade mig verkligen förra veckan. Vanliga scones och även några med choklad ska vi testa. Var precis nere på Konsum och inköpte marmelad, philadelphiaost och mörk 70%-choklad. Mm kommer bli så gott! Vi har varit hurtiga och tränat idag innan jobb också. Ett benpass som heter duga. Och imorgon ska vi köra igen. Så skönt att träna morgon och ha dagen framför sig sen! Nu ska jag tillbaka och jobba igen. Hoppas jag orkar lägga in lite maskeradkort ikväll. Puss

Kommentarer
Postat av: Sanna

Rättelse.... Du menar nog LEILA BAKAR, inte LAILA BAKAR... ;) inte helt goda kakor som LAILA gör har jag hört.

2008-11-06 @ 17:11:42
URL: http://sannabelmen.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hahaha, roligast idag. Ja så kan det gå i all hast.. Men nu är det ändrat! ;)

2008-11-06 @ 17:50:48
Postat av: smulan

Hej Amanda!



Va gott det låter med alla kakor ni gör. Jag får nästan be David skriva av några recept som vi kan baka mmm =)



Ha en underbar helg!

Kram

2008-11-07 @ 12:25:55
URL: http://smulananna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0