white room

Idag har jag hunnit med mycket på min lediga lördag. vakande upp av århundrades sämsta väder i Pers stuga. Regnet öste ner och temperaturen stod på 3 grader. Men jag deppade inte ihop för det. Jag hade ju inte direkt några planer på att vara utomhus. Åkte hemåt och sedan till lägenheten för en första visning för mammi & pappi. Alltid bra att ha med dem när man ska börja planera möblering. De har ju lite större erfarenhet av det än mej om man säger så... Därefter tog vi tre en kort sväng på stan. Jag köpte två nya filippa K -muggar. Ej billiga men dock så fina. Eftermiddagen spenderades på IKEA med Per. Jag mätte och grejade och ville nästan köpa upp hela IKEA. Men efter lite planering här hemma på kvällen så har jag nog bestämt vilka möbler jag ska köpa. Och det blir en del. Säng, soffa, soffbord, matbord, stolar, byrå och bokhylla. På kvällen åt vi ute. Alfie var fullt så vi fick knalla bort till Fontana di Trevi och deras pizza smakde super. Nu ska jag ta mej i säng. Natti natt.


Kommentarer
Postat av: Sanna

När du får din lägenhet vill jag hänga hos dig varje dag. ;)
ses sen högerbacken. :D

2008-05-18 @ 14:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0