vilse

Jag är rädd för att jag har gått och dragit på mej en infektion. Jag är hängig och har värk i kroppen. Per ligger med feber så jag antar att det är han som smittat mej. Får hoppas på att det inte bryter ut bara. Dagen i Linköping var jättebra. Tänkte ladda upp lite kort senare om jag hinner. Vi solade i en jättfin park, shoppade lite, åt god lunch & middag. En toppendag, verkligen! Hemresan tog dock ganska lång tid. Vi lyckades åka vilse och fick vända två gånger. Och när vi äntligen hittar rätt väg efter cirka 40 minuter, så visar det sig att vi inte alls hade åkt fel väg första gången. Bra lokalsinne... Jaja, hem kom vi alla fall tillslut. Nu ska jag gå iväg och fixa ihop en skaldjursallad. Mmm mumma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0