Fruktigt

AXA guld frukt är något jag starkt kan tipsa om. Är kanske den godaste mûslin någonsin. Fräsch och god så här i sommartider. Har nog aldrig ätit så mycket fil som nu.  Snart är det champions league-final. Ska åka bort till Sannas lya och titta. Som Arsenal-fan vet jag inte riktigt vilka jag ska heja på.. Känns som om det kvittar, men bra fotboll, det blir det nog.

Här nere skulle ni fått sett det fina axa-paketet, men eftersom det nya blogg.se verkar helt fucked up, så blev det lite text istället......


Kommentarer
Postat av: lollo bollo

Jaaa dagen var lång på stan... och jag vill bara lägga till att jag tycker mycket om axa guld frukt mmmmmmm jätte god..=)=) nu ska jag hem till mor men vi se pussssssi

2008-05-21 @ 20:23:21
URL: http://elinlouisebergetoft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0