tisdag

Min hektiska vecka flyter på som förväntat. Men snart är den över. Längtar till helgen då jag ska åka och titta på möbler till nya lyan. Ska framförallt titta på säng, soffa och byrå. Redan fastnat för en vit klassisk men det kan vara bra att titta runt lite mer. Speciellt eftersom jag inte har bestämmt möbleringen än. Såg även att Hallongården hade 30% på allt i butiken. Blir att kika in där idag när jag pluggat klart på trafikskolan. Kanske kan få med med Per också eftersom vi ska luncha. Ikväll är det match mot QBIK. Och inget annat än vinst förväntas väl när vi krossade Bråten med hela 9-1 i helgen..  En ganska så fin match ja. Nu ska jag dra mej. Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0