Smögen

Gud så skönt! Det verkar ordna upp sig för vår roadtrip till kusten. Fia har fått tag på ett boende som vi ska boka om allt går i lås. Så i så fall kommer jag, fia, frun, jess, louise, linda & beccis inta smögen v.29. Kommer bli hur kul som helst!!! Ganska så märkbart att vi ens lyckades hitta en vecka som alla kunde på, med tanke på att vi alla är ganska så upptagna annars. Annars så har min helg varit fin. Igår spelade vi match igen och vi är fortfarande obesegrade. Vann mot Eda med 2-1 i en annars ganska så dålig match. Min fot gjorde ont som bara den, men jag bet ihop. Får nog inse att jag inte kan gå några längre sträckor med mina tygskor. Nu ska jag göra mej i ordning för en ny jobbvecka. Mitt hår ser ut som ett fågelbo så jag får nog sätta i plattången. Vi hörs.

image83

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaaaaaaaaaaaaaa tack så mycket.. känner på mig att allt kommer bli bra nu.. västa bästa terapin hahhahah jaa smögen va mysit vi ska ha pusssss

2008-05-19 @ 10:59:36
URL: http://elinlouisebergetoft.blogg.se
Postat av: Fia

Jag vill kissa på tanten som bara snackade.. :/

2008-05-19 @ 16:30:48
URL: http://soffia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0