fin vecka..

Every little dream i dream about you.... lalala. Blir alltid på bra humör när jag hör den låten. Idag är jag ledig! Men dagen ska tillbringas mestadels på trafiskolan. Känns lite segt men jag har lovat mig själv så då får det bli så. Har inte all tid i världen att plugga så får ta varje tillfälle i akt. Denna vecka är förövrigt helt crazy. idag plugg  + träning. imorgon jobb + fest för sara på kvällen. lördag = jobb och fest för sophie. söndag: jobb och match. måndag jobb + träning. tisdag plugg hela dagen + match på kvällen. onsdag utbildning i örebro hela dagen. Någon som vill byta??  Nu ska jag cykla iväg. Ladda ner Chris Brown med With you om du har mer tid än vad jag har. Puss

Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Men hej Amanda! Jag hade superkul! Du då? : ) Blev det några kort föresten? :D

2008-05-08 @ 13:07:17
URL: http://lindaslya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0