Den 25:e

Ja inte riktigt den 25 maj ännu, men lön kom det iaf in på kontot idag! Märktes att jag hade varit borta tre dagar i spanien, men en del nya pengar blev det ändå.. Denna månad ska det inhandlas ganska så mycket. Alla möbler och intredningsprylar, nya sommarkläder typ SKOR, jeans, linnen & bikini. På onsdag åker jag och Per till Linköping och hälsar på bror. Och jag hoppas på mycket shopping då. Bra affärer där faktiskt. Snart ska jag ner till staden och ta sommarens första uteservering. Ska bli kul, men lär vara en del folk. När jag cyklade hem från jobbet såg det redan ut att vara tjockt. Men någonstanns ska vi väll försöka knö oss ner. Ska bli härligt gott med ett glas vitt vin. Vi hörs.


Kommentarer
Postat av: Fia

Eller en Irish Coffee ;D

2008-05-24 @ 00:04:06
URL: http://soffia.blogg.se/
Postat av: lollo

JAaaaa tack gumman för att du följde med mig till akuten.. du är bäst gummsan pusss pussssss

2008-05-26 @ 10:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0