Vinst

Mmm, inte helt fel att Färjestad vann idag! Fan vad bra! Hade de åkt på stryk hade det nog varit ganska så kört för dom. Min dag har inte varit så där jättebra. Infektionen var värre än vad jag trodde så jag tvingades stå över matchen. Jävligt sugit. Har vilat, hämtat pass och lagat tacos med perry och hans fader istället. Perry råkade även ha sönder pappas säng när han skulle sätta sig på den förut också. Brak sa det och så låg sängen på golvet. Och nej han väger inte 100 kilo utan han var enbart lite klumpig. Sen så är inte sängramen den nyaste heller, det kanske jag ska tillägga.. Läggdags nu. Imorgon äre jobb och mys som gäller. Natti.

Kommentarer
Postat av: klara

hoppas du haft en bra fredag!

gå gärna in på min blogg och hissa eller dissa!

2008-03-28 @ 23:24:00
URL: http://lifeofklara.blogg.se
Postat av: Fia

jo jag tackar jag! ;) uppdatering är kanske på sin plats frun? :D PUSS

2008-04-01 @ 20:16:48
URL: http://soffia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0