träna mera

fin, regelbunden uppdatering på min blogg. not. men på en ledig dag hinner vi alltid skriva några rader. hade körlektion nummer 2 imorse och då min första lektion gick relativt bra var jag ännu mer förväntansfull idag. och kanske är det därför jag känner mig så misslyckad nu. för efteråt kändes det som jag hade varit ute och kört för första gången. min lärare ville att jag skulle ändra på vissa grejer som jag aldrig tänkt på tidigare och sa att jag måste träna så det blir en mer naturlig körning. så nu sitter jag här och tycker synd om mig själv. men men, är väl bara att ge sig ut på vägen och köra mera. kvällen kommer spenderas i beccas och johans nya lägenhet med greysvsnitt, girltalk och godis. ska bli kul att se hur de har fått det. kommer garanterat bli avundsjuk. nu väntar lite situps och sedan en varm dusch. jo förresten, i måndags tog Sofia körkort. GRATTIS VÄNNEN. trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Fia

tack goding ! :) grey´s nästa vecka bliiir :D

2008-03-05 @ 23:03:14
URL: http://soffia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0