moffa

Jag har en ledig helg. Och det behövde jag verkligen. Att äntligen få vara ledig när alla andra är det, är underbart. Igår blev det en sväng på stan, träning på sats, övningskörning och melo på kvällen. Som jag annars tyckte sög ganska hårt. Inte ett enda bidrag som egentligen är värt och vara i final. Skulle i så fall vara sibel då, men henne stör jag mej på så i övrigt. Ola ringde jag iof på en gång så hans låt var väl ok. Snart bär det av till karlskoga för att hälsap å morfar som jag inte sett på väldigt väldigt länge. Saknar honom. Ikväll väntas bio (eftersom jag bangade i torsdags....) eller filmmys hemma. Vi hörs!

                                                                                    image43

Kommentarer
Postat av: KARLSTADSTREETSTYLE

Hej! Spana in KARLSTADSTREETSTYLE, som är en nystartad blogg. Ha det bra!

2008-03-09 @ 19:38:15
URL: http://karlstadstreetstyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0