ensam hemma

jag bor ensam i hela fem dar, då mamma och pappa är på fjällsemester i sälen. det är hur bra som helst. kan sprida mina saker var jag vill, äta det jag känner för och dunka på min musk hur högt som helst. fast jag är ganska så avundsjuk på dem också. att susa ner för backen i sol och nysnö vore ganska så härligt. istället får man jobba, inget extra påsklov här inte. fast bara tre veckor tills jag åker till spanien, så det känns inte så farligt ändå. min fest i lördags var mycket lyckad. först hockey med tjejerna och efter det dök även lite boys upp. de ville inte se hockeyn med oss... konstigt tyckte jag... men en trevlig kväll iaf, som avslutades på nöjes där jag och sophie hade vattenkrig. mogna barn. nu ska jag fixa mej i ordning för jobb. 12 - 6 med en timmes lunch och 20 min fika ska jag nog klara av. lite bilder nedan. hej! 

                    

Kommentarer
Postat av: jess

göttans att va själv! åker strax till jönköping nu ;) see you on lördag. Ska vi gå ut då igen? tzzz. :D

2008-03-27 @ 10:44:05
URL: http://jessicafransson.blogg.se
Postat av: Fia

Hur dunkar du på din musk? :D utgång lördag bliiir.

2008-03-27 @ 19:29:35
URL: http://soffia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0