Lyckat

Jag hade en trevlig midsommarafton. Det började som planerat uppe hos Klas. Vi grillade (eller Kim grillade....) gott, drack gott och hade mycket trevligt under det stora tältet. Bra fixat av grabbarna måste jag säga! Det höjde statusen på kvällen. Och sjävlklart också Justin-låtarna som jag lyckades hitta i Klas dator. Ganska så fin nostalgi från konserten för nästan exakt ett år sedan. Han är grym. Runt elva-tiden kom Per och hämtade mej och vi åkte vidare på fest till Johan i Skattkärr. Linda, Söder & Sophie dök upp senare & det blev en ganska så bra tillställning. I veckan är det en del inplanerat. Jobb, träning, firande av pappis födelsedag & lite handling av mat & inredning till la lägenhet. Nu ska jag ska mej till sängs. Natti. Jo, förresten. Jag & tjejerna var på Sex and the city igår. Se den!  


              

Kommentarer
Postat av: sanna

du har lite att uppdatera om nu... ;)

Å jag har träningsvärk nu. fy fan... heh

2008-06-28 @ 00:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0