Mat

Idag har jag storhandlat på MAXI. Med en stor kundvagn shoppade jag loss bland hyllorna. En riktig bashandling med diverse matvaror. Och jag kan förstå alla som klagar på matpriserna. Det är inte gratis med mat tydligen. Det upptäckte jag idag. Så nu är mitt stora kylskåp påfyllt. Litegranna i alla fall. Jag har spelat match idag också. Inte så mycket att nämna om. Vi spelade inte som vi brukar & fick stryk med 2-0. Nu har David & Anna kommit till Karlstad & ska stanna ungefär en vecka. Trevligt! Jag fick så söta salt & pepparkar som inflyttningspresent. Två små gubbar som kramas med varandra. Vi sitter och tittar på fotbollen nu. Spännande som bara den. Jag måste springa tillbaka. Heja Spanien.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0