midsummer

Godkväll. Sitter nere hos Per med datorn i mitt knä & slötittar på Eurotrip. Inte min cup of tea direkt så därför skriver lite. Är sjukt trött så det känns som jag skulle kunna somna in vilken sekund som helst. Mina fötter värker också, som vanligt på kvällarna. Men idag har jag varit iväg och gjutit specialinlägg efter mina fötter så jag hoppas det ska bli bättre. Riktiga stenhårda pensionärsinlägg kommer jag från och med nu gå runt med. Inte det sexigaste kanske men nog så behvöligt. Imorgon är det midsommar. Mysigt tycker jag. Vi ska grilla och festa hos Klas & jag känner på mej att det kommer bli kanonbra. Efter att ha flytt staden tre år i rad på midsommar bestämde vi oss för att dra ner ambitionerna lite och inte krångla till det. En grillfest på Stockfallet med trevligt folk kommer bli hur bra som helst. Nu är det inte långt tills mina ögon trillar ihop. Natti & glad midsommar också.


Kommentarer
Postat av: Sanna B

Du behöver kanske inte ha dina "sexiga" inlägg i sänghalmen... ;)

2008-06-22 @ 13:10:11
URL: http://sannabelmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0