lite att göra.

Okej, det var inte igår, men jag har haft fullt upp hela helgen! I fredagskväll fick jag nyckeln till lägenheten och det kändes underbart. Blev lite annat att se den alldeles tom, men desto lättare att se hur man vill ha alla möbler. På lördagsförmiddag stressade jag & mammi igenom hela IKEA och köpte en del behövligt. Snacka om att det är lätt att plocka på sig grejer där.. På kvällen drog jag & per ihop ett stort gäng och åkte ut i hans stuga och titade på Spanien-matchen. Grillade, spelade Yatzi och hade allmänt trevligt. Söndagen tillbringades först ute i Skattkärr då vi hade seriefinal mot Norrstrand. Matchen slutade 1-1, då de kvitterade i 91:a minuten.... Sedan blev det en ride ut till IKEA igen. Säng, soffa, bord, stolar m.m inhandlades. Tack för att IKEA äntligen har kommit till Karlstad ändå. Hade blivit ganska så krångligt annars. Ikväll ska jag upp och diska allt nytt porslin. Har nog aldrig sett fram emot nått sådant förut. Vi hörs.


Kommentarer
Postat av: Fia

Jaa.. den killen borde veta hut.. herregud. Men kuuul att du är med på midsommar! :D Blir toppen det. :)

2008-06-18 @ 09:28:37
URL: http://soffia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0