fin dag

Om jag hade jordens tråkigaste dag i onsdags var den desto mer intensiv igår. Herre jesus vilken dag! Började med att klockan ringde 05.30 & tid för halbana, som i övrigt gick mycket bra. Kom tillbaka till staden runt elva-tiden och hungrig som få mötte jag upp Jess & Sophie på Maché för en skaldjurspasta. Därefter lite panikshopping på Gina och sedan hem igen. Duschade & fräschade upp mej inför en rad studentfirande. Först gav jag Miffe blommor på skolgården och sedan besökte jag sammanlagt fem studenter på eftermiddagen. Då jag åt mat hos tre var jag ganska så mätt när jag sedan fick stressa i väg på träning. En ganska så kul sådan då vi äntligen spelade lite. Viktig match på sönda, seriefinal på Norrstrand. Oh my... Hem igen vid halv tio, duschade o sen ner och tittade till min älskling som är sjuk igen och sedan i säng vid halv tolv-tiden. Jag somnade ganska så snabbt kan jag säga. Idag är det fredag och det ska bli himla skönt med helg! Jag hoppas hoppas hoppas att jag får nycklarna idag eller imorgon. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0