Exhausted

Jag må vara trött. Jag lyckades bara se två avsnitt innan jag föll in i djup sömn & sov i nästan tre timmar. När hände det senast..? Om det nån gång har hänt att jag sover så länge mitt på dagen.. Per väckte mej ur min dvala och serverade mat och tur var väl det annars hade jag kanske fortfarande legat utslgagen. Har precis städat ut mitt badrumsskåp här hemma och ska snart bege mej till lägenheten. Och jag kan inte för mitt liv förstå varför jag inte kan slänga produkter när de tar slut. Jag hade kanske 15 olika förpackningar som bara stod och gapade tomma i skåpet. Värt. Jessica, Linda & Louise kommer till mig sen. Vi ska umgås, kanske se lite SATC-avsnitt och sedan vandra till BMB. Vår vän Sofia ska gå modevsining så vi får hoppas att vi kommer in. Jag hade också chansen att vara med men idag är jag verkligen glad att jag avstod. Jag hade lätt inte pallat en sak till att vara nervös & stressad för denna vecka. Trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0