en uppdatering

Dålig, dålig, dålig uppdatering i veckan. fy! men ska försöka sammanfatta lite. I onsdags spelade vi match mot ämtervik och krossade dom med 7-1. Ganska så bra tyckte jag.. Därefter stressade jag & Sannis iväg på en mycket lyckad personalfest på Koriander. Deras biff med pepparsås smakade så underbart gott. Ett måste att testa om du äter där nån gång. Därefter drack vi lite drinkar och gick vidare till Harrys som var enda alternativet till dans den kvällen. Skakade rumpa i några timmar tills svetten rann av oss och cyklade sedan hem. I torsdag var min lediga dag & jag hade tid hos min frissa. Slingade lite ljusa slingor & klippte av allt slitet. Mycket nöjd med resultatet. Blev naturligt & lagomt mycket, precis som jag ville ha det. Igår var det jobb igen. Arbetade till nationaldagens ära i våra nya snygga matchtröjor i gult & blått. Räknade tyvärr ut att det var enda dagen jag får jobba i min då jag är ledig alla Svergies matchdagar. Lite tråkigt, om de nu inte går vidare från gurppen, men det tvivlar jag på.. Får iaf jobba i likadana pikétröjor som landslaget har men inte riktigt samma sak tycker jag. Speciellt inte när jag drunkar i min. Haha, stl S i herr är liiiite stort. Lördagskvällen bjuder inte på så mycket. Kanske en uteservering om jag orkar annars ska jag titta på TV, käka popcorn och kanske förbereda mej lite föt flytten. Inte långt kvar nu & jag har inte packat en sak ännu.. Bra där..  Om jag hittar min kamerasladd ska jag lägga upp lite bilder senare. Trevlig kväll. Nedan min nyinköpta bikini från Roxy.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0