nedräkning

Snart har jag bara en enstaka dag kvar till min efterlängtade semester. Bara en timme kvar idag och sedan fyra imorgon. Känns underbart! Tror att jag ska packa väskan och åka upp till sommrstugan direkt. Skönt att  koppla bort stadslivet för ett tag. Idag blire dock andra bullar. Efter stängning går Sanna & jag bort till mej en stund. Vi ska dricka Martini och käka jordgubbar. Fira att vi är lediga i tre veckor! Ingen fotboll, inget Intersport. Ikväll ska jag på fest i Skåre & sedan till Nöjes. Ska ut med gamla klasskamrater. Hur länge sen som helst jag såg dem! Det ska bli riktigt kul. Vi hörs!

 
Efter att ha hittat den här bilden måste vi köpa fryst hallon och ha i drinkarna!

Kommentarer
Postat av: Sanna.

Trevlig läsning. :) nu är det bara 49 minuter kvar, sedan väntar fest!

2008-07-05 @ 15:11:01
URL: http://sannabelmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0