Dag ett

God eftermiddag bloggen. Fin första semesterdag. Regnet har öst ner sedan jag vakande, men nu verkar det äntligen vara uppehåll. Jag & Sanna var hurtiga och gick upp tidigt i morse för att inta SATS. Och vi tränade riktigt bra. Träningsvärken lär komma smygandes redan ikväll. Tur att Per och Mackan är där samtidigt, så att vi fixar övningarna korrekt också.. Snart ska jag ta bilen ner till lägenheten. Jag har nästan kommit på ursäkter för att inte vara där. Den är nämligen i behov av att städas. Men jag har lovat mej sjävl att jag får fixa det imorgon. Så inte mamma & pappa tror att jag har flyttat hem igen. Haha. Ska i alla fall åka ut och handla lite mat ikväll. Så att jag inte kan ursäkta mej med att jag inte har mat i kylskået längre...  Men nu blire det först lite gubbar & kaffe!

           

Bilder från farfars födelsedag

Kommentarer
Postat av: jess

Den gula klänningen är så fiin :D Och du är fin gummis! Blir det nåt ikväll mån tro?

2008-07-08 @ 11:28:59
URL: http://jessicafransson.blogg.se/
Postat av: Fia

Underbar klänning!! :)

2008-07-08 @ 23:25:24
URL: http://soffia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0