sunday

Söndag - sovmorgon, regn och sjukt slöt. En kort tur på Bergvik är allt jag och per har orkat med. Imorgon får jag gå upp i tid så jag inte går och är seg hela dagen. I fredagskväll kom vi hem ifrån vår trip och jag är helnöjd med min resa. Även om vädret inte är på topp så är det skönt att byta miljö en sväng.  Som ni alla vet är jag ganska seg att ladda upp kort men jag ska försöka fixa det i veckan. Nu har jag en vecka kvar av min ledighet & jag vet inte riktigt vad jag ska göra med den. En del av mej vill följa med mamma och pappa till Grebbestad igen några dagar medan jag samtidigt vill vara hemma och ta en dag i taget. Inte världens största problem, men jag får bestämma mig ikväll. Just nu sitter jag och kollar tavlor på allposter Det finns oändligt många så det är svårt att bestämma sig men jag tror jag har fastnat för denna nedanför. Skulle passa bra till mina färger. Nu ska jag hjälpa pappa med maten. Vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0