It´s over

Jag tror knappt att det är sant. Mina tre lediga veckor är över och imorgon börjar verkligeheten igen. Tillbaka i vardagslivet igen med tråkiga arbetstider, äckliga matlådor och inte längre några lata dagar i solen.  Men jag ska inte vara för bitter, för det har verkligen varit tre underbara veckor. Höjdpunkten är självklart min och tjejernas resa till Smögen. Det måste vi göra om nästa år! (och ja det kommer bilder nån dag......) Nu har jag precis varit  och vattnat blommorna hos mamma & pappa (jag förstår inte hur de vågar låta mej göra det, jag dränkte dem förra veckan....) och ska ta bilen ner till lägenheten. Imorgon har va semifinal mot Skoghall. Ska ladda rejält med vatten för det lär bli varmt. Nej nu väntar Per på mej. Bäst att han slipper vänta om det ska bli nått Sex and the city senare. Haha. Puss

Kommentarer
Postat av: jess

Stackare!

Själv har man två nätter kvar! Sen är jag ledig tre veckor innan skolan börjar :) wiie. Sorry.

Jobbar du nästa helg? Jag vill parta i hamnen!

2008-07-28 @ 16:41:19
URL: http://jessicafransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0