högtryck

Som ni förstår av min usla uppdatering så packade jag mina saker och åkte tillbaka till Grebbestad i tre dagar. Och vi lyckades pricka in högtrycket ganska så väl måste jag säga. Två fina dagar med stekande sol fick jag innan jag satte mej på tåget mot Karlstad igen. Igår umgicks jag med min vän Sanna. Vi, tillsammans med hennes lillebror (och ganska så många andra karlstadbor...) solade på Skutis. Och på kvällen tog vi fotbollsskorna och åkte till vårt kära Skattkärr igen. Tre veckor sedan sist och det kändes ganska väl... Får nog bli ett löppass ihelgen för att orka med semifinalen på måndag... Men inte nu iaf. För nu är det badväder igen! Jag ska åka till min lägenhet och samla ihop lite saker för att sedan inta nån fin klippa på Skutis igen. Bara invänta min käraste först. Puss

Kommentarer
Postat av: Sannis

Uh va äckligt å va ledig idag igen... Jag är inte avis. så du vet. ;)

2008-07-25 @ 17:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0