going on twenty....

På torsdag är de en stor dag. Den största på året, nästan. It´s my birthday. Och jag fyller 20 år. När jag säger det högt låter det allt bra gammalt. Nästan för gammalt, för ibland kännner jag mej som ett litet barn. Ett litet barn som inte orkar vara vuxen och ta hand om sig själv. Fast jag tror och hoppas att det är ganska vanligt. Ena dagen vill man vara fri från allt och bestämma allt själv medans man nästa dag vill att någon annan ska ta besluten åt en. Idag har jag haft mej en vuxendag då jag efter jobbet handlade lite mat på Konsum, åkte hem, lagade matlådor och tittade på Allsången. Nu ska jag försöka att strax gå till sängs. Det är mitt löfte inför hösten; att någon dag i veckan lägga sig tidigt. Det däremot känns ganska så barnsligt... Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis Amanda :) hoppas du har haft en kanon dag, pussokram!

2008-07-31 @ 20:58:43
URL: http://malinsofiasoder.blogg.se/
Postat av: Norda

Får grattulera i efterskott :)

2008-08-02 @ 15:20:25
URL: http://niklasnordberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0