Everywhere

Det änns som mitt liv är ganska så flyktigt just nu. Jag är överallt och ingenstans känns det som. I min lägenhet, i mammas & pappas lägenhet, på jobbet & ute i Skattkärr. Och allt detta på bara några få timmar idag. Men det blir nog bättre när jag har bott in mej mer. Nu ska jag strax duscha här och sedan åka ner till mitt igen. Se nått avsnitt av Sex and the city och sen sova. Det behöver jag. Känns som jag alltid behöver mer sömn på sommaren... Varför blir det så? Borde vara tvärtom. Imorgon jobb igen & på torsdag ner till Åmål och fira farfars 80-årsdag. Jag hoppas det hinns med lite solning också! Det var ett tag sen. Vi hörs. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0