dskfljhlkhpiroyköls,fwöälöw

Ibland är sport inte kul. Speciellt inte när man förlorar fast man spelar bra och har hur många chanser som helst. Och speciellt inte när det är semifinal och om man bara sätter dit dom där jävla chanserna så behöver vi inte förlora & kan spela final istället. Och speciellt inte när de kontrar in allas deras mål bara för att deras forward är hur bra som helst och skjuter som en kanon. Och speciellt inte när vi åkte ut i semin förra året också. Fan också. Jag är bitter. Nu är jag hemma på Färjestad igen. Det går inte att sova i min lägenhet. Den kokar ungefär. Så nu ska jag vara lite bitter en stund till sen titta sex and the city och sedan sova. Vi hörs.



Trots extra träning på kusten hjälpte det inte...

Kommentarer
Postat av: sanna

trodde inte du kunde spela fotboll utan dina inlägg.. men tydligen funkar foten i flip-flop. ;)

2008-07-29 @ 13:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0