Varmt hår

Sitter äntligen ner för första gången idag. Är ledig men ändå har dagen gått i ett. Känns lagomt onödigt, men men.. Ett styrkepass med Jessica i morse på SATS som följdes med fika på stan med janni. Därefter buss hem och sedan upp till Beccas salong för klippning av Per och lite girltalk. Becca och Johan har precis fått en lägenhet mitt i stan. En tvåa på 70 kvadrat. Jag är lagomt avundsjuk! Har själv börjat kolla runt lite och räknar med en flytt i sommar om något bra dyker upp. Vill inte ta vad som helst nu när jag bor i en nybyggd lägenhet. Gärna någon centralt som inte är alltför gammal, trång. Är väl vad de flesta letar efter så man ska väl ha lite tur också. Ska kika in och kolla om något har dykt upp på sidorna. Becca var också grymt imponerad av mitt nya hår. Färgade, slingade och klippte mej förra veckan. Behövdes verkligen, så nu har det en liten varmare touch. Jag är helnöjd. Förresten så har min kära fru som flyttat till stockholm börjat blogga. Kika in på metrobloggen.se/sandreasson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0