home alone

ensam en hel fredakgskväll och jag måste medge att det är ganska så skönt. spelar musik, käkar godis och går och fixar med småsaker. precis lagat klart min pastasallad och packat väskan inför imorgon. ska iväg och spela hallvärmländskan och upp redan halv sju... känns sådär inspirerande men det blir nog bra när vi väl är igång. vann den turneringen förra året utan ett insläppt mål så vi får väl försöka ta hem guldet igen.... Imorgon blir det party också. Ska hem till Skog och sedan inviga nöjes för första gången enligt reglerna... kan nog bli en bra kväll. har dock inget tat sätta på mej så jag ska vända upp och ner på garderoben nu tänkte jag. måste bara skriva att lousie, min älsling ringde precis från Gran Canaria. Hon hade 30 grader, gick i shorts och linne och laddade för en utekväll i puerto rico. slår nog nöjes ganska så hårt. jaja, ska inte vara bitter. natti natti.


Kommentarer
Postat av: smulan

Lycka till idag och ha det så kul ikväll!

Kram

2008-01-26 @ 10:09:30
URL: http://smulananna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0