etta

Hallvärmländskan var bra. Vi vann tre av fyra matcher vilket resulterade i att vi blev seriesegrare och vidare till slutspel om några veckor. Hemma inte alltför sent, sov litegrann och åkte vid åttatiden till förfesten på Norrstrand. Trevlig förfest och en ganska så lugn sådan. Skönt att bara sitta och snacka istället för att dansa runt som vi brukar göra. Dans blev det istället på Nöjes där vi anlände runt tolvtiden. Det var jordens kö men som tur var kunde vi smita in vipen. Drog oss hem nöjda och glada vid tvåtiden då Per kom och hämtade oss. Jag somnade omedelbart och vakande upp med en fin huvudvärk vid tiotiden.... Idag har det varit lugnt. Per och jag var en sväng på Bergvik och kikade in lite kameror. Ska köpa mig en ny i veckan.  Känns som en bra investering eftersom den gamla är så dålig. Nu är jag sjukt hungrig så lite käk står på turordningen.
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0