tummen ur

Okej, så här osugen på att träna har jag inte varit på år och dar. Ska snart tvinga mig iväg på ett box/brottning-pass med laget och jag vill verkligen inte. Borde ha hur mycket krafter som helst egentligen eftersom jag varit ledig idag, men icke. Kanske beror på det egentligen. Att jag slappnar av och all trötthet jag bär på kommer fram. Blev ju inte bättre av att jag och Per låg och sov en timme förut heller. Det tar på krafterna att gå på ikea. Köpte dock inte så mycket. Ljus, servetter och en snygg förvaringslåda till alla mina pumps. De tar upp alldeles för mycket plats i garderoben. Men nu ska det bli ändring på det. Jag kan även berätta att jag idag skrivit in mig på körskola. Något jag borde ha gjort för ett och ett halvt år sedan men ja, nu är det iaf gjort.. Bokat två körlektioner och ska försöka komma igång med teorin nästa vecka. Äntligen. Nu blev visst klockan mycket. Får väl kila väg då.. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0