schlager, köer och fotvärk.

Kan väl medge att jag mår sådär efter gårdagens bravader. Förfest med schlager, guitar-hero och singstar hos Jessica och sen Nöjesfabriken med en miljon andra partysygna människor. Mestadels av tiden gick åt att stå i köer till insläpp, garderob, toa och bar. Fast en hel del dans hanns ju förstås också med. Träffade massa folk från gymnasiet och gamla klassen som jag inte sett sen vi slutade. Kul! Mindre kul var promenaden till torget när vi skulle hem. Jag hade inte de bästa skorna att gå i när vi stressade för att hinna med bussen. De värker fortfarande. Idag har det inte hänt särskilt mycket. Ätit bakfyllekäk med Per, pizza på kebabhouse och slappat hemma. Nu ska jag förbereda veckan med att laga matlådor. Hoppas på lite uppladning av bilder senare. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0