Love

Så här på alla hjärtans dag passar jag på att byta design igen. Jag är nog mer pinklady än vad jag tror. Precis avnjutit en härlig fruskost med blåbärs/jordgubbs-smoothie, smörgås och frukt. Längesedan jag orkade med att göra smoothie. Får minnesbilder från sommaren då vi praktisk levde på det. Varje kväll bestod av Greys och olika sorters smoothies och milkshakes. Jordgubb, hallon, blåbär, kiwi, banan, ananas, choklad ja gud vet allt vi hade i. Men gott var det iaf! Inställd fika med Sannis idag. Hon måste plugga till sin tenta och jag försåtr henne. Skönt att man slipper sånt iaf, när man jobbar. Får nog bli en vårpromenad i solen istället. Nu ska jag gå iväg och pyssla med lite saker Kärlek från mej på alla hjärtans dag.

       

Jessica och Sophie från i somras. I want it all back.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ha en trevlig alla hjärtans dag! :)

2008-02-14 @ 11:15:47
URL: http://www.menjohanna.blogg.se/
Postat av: sophie

ja den tiden saknar nog vi alla! men tillsammaren får vi fixa det igen :D
ha en bra allahjärtanskväll nu friun!
love!

2008-02-14 @ 19:30:29
URL: http://metrobloggen.se/sandreasson
Postat av: jessica

Ja älskar dig också min vän :D Och i sommar får det bli grey´s igen! Puss!

2008-02-15 @ 09:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0