Love 2

istället för vårpromenad tog jag bussen ner till staden för att fixa teoribok och present till mammi. jag var effektiv och var hemma ganska fort. tittade på greysavsnittet som jag spelade in igår och fällde några tårar. sjukt bra som vanligt. tråkigt att dr burke är borta bara. mamma kom hem med semla till mej, som jag glupskade i mig. därefter bar det av till hallen för första perioden av färjestad - södertälje och efter det mat på arena med min prins. tog etthundratjugo år innan vi fick den och det smakade sådär. men trevligt var det. tack alla för fina sms ni skickat idag. natti, puss!

Kommentarer
Postat av: Fia

Tack själv, jättemysigt sms :) ses kanske sen på jobbet, kraaam.

2008-02-15 @ 07:50:02
URL: http://soffia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0