Handla mera.

Hade nästan glömt bort hur kul det är att shoppa. Hade en heldag igår på stan med Jessica och Sophie och det blev en hel del inköpt. Två par jeans, tröja, sjal, linne, jacka, sminkväska och lite diverse produkter. Och det känns grymt bra för jag behövde verkligen lite nytt. Känns som jag gått runt på samma kläder i år och dar nu, så med några fler tröjor och en rejäl rensning av allt gammalt mår kommer min garderob bli avsevärt bättre. Köpte mig även en kamera i veckan, så mitt konto mår väl sådär just nu.... Men kameran är grym iaf. 1000 gånger bättre än den förra. Så nu ska det börja bli kul att börja fota ltie igen. Ska dock ta mig tid och ork att lära mig lite effekter på den också.. Kanske är värt att göra om den nu är väl uttrustad... Gårdagskvällen tillbringades på Via Appia med mina flickor. Drack vin och åt lite gott. Kul att ses allihopa igen. För ett år sedan sågs vi varje helg och gjorde något, nu får vi vara glada om vi kan ses nån gång i månaden tillsammans. Men men så är väl livet när man inte längre har skolan som ett gemensamt ställe. Idag är även tjejerna ute men eftersom jag jobbar helg och mår sådär så har jag stannat hemma. Lagat mat med pappa eftersom mamma är bortrest på jobbresa och sedan tittat på hockey. Imorgon är det jobb några timmar därefter SATS och sedan kvällsbio med Sanna. Det ser jag fram emot.
Vi hörs! 

image32

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0