Coopertest & fällkniv

Jobbet gick inte så trögt som jag trodde så direkt när klockan slog sex kastade jag mig på cykeln och trampade hemåt. Kastade i mig lite mat, gröt och macka, packade väska och stressade iväg till hallen. Hann se en period och lyckades komma mitt i bortalagets hejaklack. Som i övrigt var gigantisk. Så där satt jag helt själv och bara ville be dem hålla käften. Halv åtta hämtade Daniel upp mig mot träning i wåxnäshallen. Hann med både styrka, cirkelbana och konditionstest. Sprang två kilometer på tid. 8,47 hamnade jag på. Nöjd med tiden, men bättre ska det bli! Nu sitter jag hos Per och läser runt på massa olika modeblogar. De är proffsiga men tråkigt att alla se likadana ut tyvärr. Kjolen under hittade jag på nelly. Längesedan jag var inne där. Får klicka hem den när lönen ramlar in på kontot igen och som redan är sjukt efterlängtad.


image36

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0