busy woman

kass uppdatering senaste veckan, jag vet! dålig av mej. mycket jobb och andra saker har stått på schemat. försöker hinna skriva ner några rader medans min lunch värms i micron. en färdigrätt från findus med ris och thaiinspirerad kyckling väntar.såg gott ut på framsidan, men det är av erfarenhet inget att lita på. lön i måndags och den var efterlängtad. både för mig själv och för handeln tror jag. trillat in en massa varor denna vecka och många som har sportlov, så det har varit att göra. träning ikväll, men jag känner mig krasslig. ont i halsen och värk i kroppen. får se om det går över. annars får det bli soffan och ett dubbelavsnitt av greys. inte hunnit sett förra veckans avsnitt, så då förstår ni att jag har haft mycket att göra. inte ofta greys får stå åt sidan. nu plingade micron, får se hur min kyckling smakar. Puss


Kommentarer
Postat av: Fia

Den thgaikycklingen är ju superdupergod! Mmmm.. den blir nog att ha som lunchlåda snart! Ska du inte med till Jessica ikväll och se film och sen Grey´s? :)

2008-02-27 @ 16:45:46
URL: http://soffia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0