kommer inte på någon rubrik...

Om man inte har bloggat på någr dagar vet man aldrig hur man ska börja.... Jag hade en bra julafton i alla fall. Och en bra juldag. Precis som de flesta andra har jag ätit massa med julmat, öppnat massa paket & umgåts med nära & kära. Juldagskvällen tillbringades på Nöjesfabriken i nästan ett nyktert tillstånd. Oerhört skönt att vakna upp utan illamående och huvudvärk. Speciellt när man ska jobba & det är en av de största dagarna på året. Ihelgen har jag varit ledig och själv varit ute på rean. Folk är galna och allra mest inne på Gina. Mitt råd är att inte besöka den affären på några dagar... Min kusin Anna-Maria har varit och bott hos mej i några dagar. Mycket trevligt! Igår åt vi på Vedugnen och på kvällen drack vi vin och hade girltalk tillsammans med Sanna & Emma. Vi skulle kila iväg till krogen men som tur var hade vi lite insider-information som meddelade att det var vääääldigt dött ute. Och vi var ganska så nöjda med att sitta i soffan hemma hos mej.

Nu är det snart ny vecka och nya saker som händer. 2009 tex. Men först ska jag se slutet på söndagsfilmen. Puss!


Kommentarer
Postat av: sanna

tack för en update. <3

2008-12-29 @ 12:01:25
URL: http://sannabelmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0