Tisdagskvalité

Hej!! Skrev ett inlägg tidigare idag, men det hade bara sparats som utkast. Skumt. Jag har i alla fall en väldigt bra tisdag. Jobbet var kanske lite segt men så är det vissa dagar. Jag fick i alla fall en biobiljett när jag kom dit i morse. Jag lyckades vinna en säljtävling vi hade igår, där den som sålde längst kvitto vann. Inga fel alls! Sen kom mamma och mötte upp mig, vi gick på stan en sväng och sedan tog vi en underbart god pasta på Fontana. Nu sitter jag på Färjestad, tittar ut på snön som vräker ner och ska alldeles strax göra i ordning glögg & pepparkakor till oss. Med färsk ädelost. Mmm, kan det bli bättre en tisdagskväll? Puss



Haha, jag hittade en bild på när jag är liten. Vad matade dom mig med egentligen?


Kommentarer
Postat av: Fia

Helt fantastisk tisdag ;D hihi, söt liten rund flicka :D

2008-12-02 @ 22:33:23
URL: http://soffia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha! Dom matade dig iaf.1 När jag tittar på kort från när jag var liten är jag orolig att dom inte matade mig överhuvudtaget. Haha

2008-12-03 @ 11:07:24
Postat av: jess

oj, de var jag som skrev det :P

2008-12-03 @ 11:07:57
URL: http://jessicafransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0