Dan före dan!

Och så var det den 23:e december igen. Det är bara att konstatera att året går fort. Som jag alltid gör. Men livet går ganska fort framåt faktiskt. Idag har jag varit ledig. Väldigt skönt eftersom de senaste dagarna på jobbet har varit minst sagt hektiska. Det är då det är som roligast men det sliter ganska så mycket på en. Igår kväll kände både jag & Sanna att vi ville skjuta oss själva. Kanske tur att vi inte är så impulsiva av oss. Nu har jag packat väskan och flyttat hem till min familj ett par dagar. Precis lagt alla mina klappar under granen och ska snart ta min första skinksmörgås. Imorgon kommer kusiner & mostrar. En ny tradition att vi är här i Karlstad.

GOD JUL på er!



Ps. Besök aldrig systembolaget den 23 december.

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag var färdig på systemet efter en kvart idag :D Jag har uppenbarligen väldigt mycket flyt!

2008-12-23 @ 20:44:07
URL: http://lindayd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0