yeah

Det är så himla roligt att hitta massa gamla playlist man har sparat på. Just nu går jag igenom lite gamla Rnb låtar med Neyo, Kanye West, Sean Paul, Chris Brown m.fl. Känner genast hur sugen jag blir på att gå ut och dansa. Kanske blir en utgång trots allt imorgon. Hade ingen lust alls först men nu känns det inte helt omöjligt... Nu har jag målat klart min pall iaf. Det var riktigt mysigt att sitta ute i parken och måla. Kände mej som en liten flicka på ett sommar-vykort. Nu ska jag snart hämta mammi sen blir det fika på stan med Sanna för lite girltalk och kaffe. Ååå nu kom den gamlalåten All falls Down med Kanye West & Syleena Johns. Mmmm!

Kommentarer
Postat av: Linda

Oh ja! Det vet du! :D Ska bli kul, känns som evigheter sen :P

2008-08-16 @ 00:55:30
URL: http://lindayd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0