Vanlig onsdag

Nu har jag fika på jobbet. Och jag sitter här med en godispåse... Inte så bra, men det var längesedan sist, (tror jag...) så det får väl gå. Mycket att göra på jobbet hela tiden. Förstår inte att det inte lungar ner sig. Men tiden går fort iaf. Ikväll har jag för ovanlighetens skull inte ett dugg plaenrat. Blir att knalla hem till lägenheten, handla lite mat och bara slappa. Imorgon är jag ledig och ska då äntligen köpa dator. Hur många gånger har jag itne sagt att jag ska åka iväg? Nu får jag ta tag i det! Det är ju trots allt en rolig sak. Nu ska jag däremot kika in på lite nya accessoarer inför hösten. Kan piffa upp vilken outfit som helst och det kan vara kul att ha lite snygga smycken när man annars går så sportigt klädd... Vi hörs!


Armringarna från Ms Bijoux är riktigt fina. Dags att beställa några.

Kommentarer
Postat av: jess

Ja nu tusan får du ta å köpa en tjejen! Det är riktigt skönt att ha en egen :D

2008-08-28 @ 16:27:25
URL: http://jessicafransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0