På G

Godmorgon! Och så var man åter på jobbet efter en härlig ledig dag. Lite otippat åkte jag ut och tittade på fotboll i Skattkärr igår, tillsammans med Sanna & Sandra. Herrarna spelade och oj så dramatiskt det blev! Tre röda kort och spännande så in i bomben. Tyvärr fick de stryk med 1-0. Orättvist och bittert. Det var tydligen en sån kallad sex poängsmatch. Jag tyckte synd om dem. Idag blir det utgång som jag förutspådde igår. Linda, jag & Louise är laddade som bara den. Det har varit dåligt med danskvällar i sommar. Men först jobb!

Kommentarer
Postat av: Broder

Hmmm utgång nu igen...haha hoppas ni får det trevligt! Var rädd om dig, syster! Kram kram

2008-08-16 @ 18:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0