kaffe-kaos

Och så var det måndag, ny vecka och ännu ett steg nämre hösten. Det känns som att allt går tillbaka till vardagsrutinerna igen. Vädret är skit, det är mörkt om kvällarna och de flesta är tillbaka på jobbet. Jag säger det alltid men sommaren gick sååå fort. I år måste det seriöst vara rekord. Kanske beror det på att det var första gången jag inte slutade skolan och fick sommarlov, eller så blir man bara äldre och uppskattar allt mer. Hoppas i alla fall på några fina, soliga dagar innan hösten är här på riktigt. Är ju trots allt augusti fortfarande. Utgången i lördags var ganska okej. Vi satt först hemma hos mej och drack vin för att sedan trippa ner till Ankan och inta det kokande dansgolvet. Det var ganska så svettigt! Men DJ:n var riktigt bra. Tack för att han inte spelade massa techno-låtar. Nu ska jag massa min mamma en sväng. Det var tydligen väldigt längesedan jag gjorde det.... Natti.



Har glömt att visa denna klockrena bild. Här är vi nere på ett café på bryggorna i Smögen. Det blåste storm men vi trodde tydligen att man kunde ha uppe ett parasoll ändå. "Det bjuder vi på", var min kommentar när Becca varande oss en minut innan hela bordet ställde sig på högkant. Ja resultatet ser ni ju här ovanför.. Så mycket fika blev det inte & tror ni att den snygga servitören tyckte vi var ganska så körda....?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0