Kassler

Hej bloggen! Härligt att sommaren kom tillbaka från ingenstans! Idag har jag haft en underbar dag med min kära mamma. Hon ringde imorse och ville bjuda på lunch så vi bestämde plats på stan. En pizza på kebabhouse blev det och det var precis vad jag behövde efter en partykväll några timmar tidigare. Hamnade tillslut hos Jessica och sedan på Nöjes. Det var längesedan jag var där, men helt okej faktiskt. Match igår också, Fagerås och vinst med 3-1. Planen var ungefär som en matta efter allt regn och var det mest jobbiga jag sprungit på. Men det gav i alla fall bra, har träningsvärk idag. Nu har jag precis lagat ihop lite matlådor. Kassler & ris kommer att ätas denna vecka. Inte varje dag hoppas jag men risken är nog ganska så stor. Har ingen tid att laga på vardagskvällarna. Nu ska jag packa ihop lite saker och cykla ner till mej. Och mina älskade vänner, tack för igår! Ni betyder så mycket!


Kommentarer
Postat av: Fia

Du med kära vän :) Vi hade toppenkul sen ju ;D

2008-08-25 @ 10:33:45
URL: http://soffia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0