I have a dream....

Trots att jag jobbade hela helgen hade jag det riktigt trevligt ändå. På fredagskvällen var jag hemma hos mor & far och åt god mat. Lövbiff med getost & potatis i ugnen. Något jag själv inte lagar till i lägeheten direkt... På lördagkväll var det filmtajm i Viken. Juno tittade vi, och den var riktigt bra. Riktigt my cup of tea. På söndagkväll bytte vi film mot bio istället och såg Mamma mia. Också den mycket bra, det var kul att höra alla abba-låtar igen. Gissa om jag har haft dem på huvudet senaste dagarna... Meryl Strep som har huvudrollen var grymt duktig. Förstå  vad kul att spela in en musikal! Det är nog min största dröm. Men ja, ni som känner mej vet ju mina sångtalanger...  Nu ska jag ut och jobba lite till, sedan iväg på träning i Göstahult. Vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0