healthy

Det enda positivt med att det typ är höst ute är att affärerna börjar fyllas med massa nya kläder. Gick en sväng på MQ igår på lunchen och det kändes som jag ville ha allting ungefär. En massa snygga pennkjolar, stickade tröjor och snygga boots. Men ja, så här i slutet av månaden är kontot inte allt för fullt så jag lär få vänta ett tag på mitt shoppande. Får nöja mej med att fönstershoppa tills på måndag. Idag är det ledigt och match står på dagordningen. Bortamatch i Eda. En gnaska så dryg bussresa lär det bli... Men jag överlever nog. Nu ska jag laga lite lunch bestonde av lax & pasta. Mamma pratar alltid om hur nyttigt det är att äta lax så idag känner jag mej riktigt duktig. Inget halvfabrikat här inte.. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0