Happy

Äntligen! Idag tog jag som sagt tag i saken och köpte dator. Per hämtade upp mej och vi åkte ut till OnOff där jag har 10% på hela sortimentet. Ganska så fint när det är en högre summa. Hittade en som jag föll för direkt så den fick det bli. Självfallet hade de den inte på lager men redan imorgon skulle den komma in. Senare på dagen gick jag också och skaffade ett TRE-modem. Ett rosa, såklart. Och ganska så nöjd gick jag ut från den butiken också. Men antagligen mest för att försäljaren inte för sitt liv kunde förstå att jag bara var 20... Hur ofta för jag höra det liksom..? Eller så ville han sälja mer, vad vet jag.. Haha. Lunchade även med Sannis idag alltid lika trevligt.  Åt skaldjursapastan på Kebabhouse. Den var något extra. Tränat på kvällen igen och sen när har jag kunnat träna alla dagar i veckan + att jag kan vara med på helgens match?? Inte igår i alla fall, säkerligen någon gång förra året...

Time to sleep. Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0