Godmorgon!

Godmorgon bloggen! Jag är tidigt uppe på lediga dagen. Skjutsade mamma till jobbet för att kunna ha bilen över dagen. Redan satt på första maskinen tvätt och ska strax dra på mej målarkläderna. Skulle säkert behöva sova en stund till men nu är jag ändå igång. Hoppas på att åka och köpa dator senare idag & fixa det mobila bredbandet. Fick pengar i födelsedagspresent så nu är det på tiden att få det fixat. Jag har hela tiden varit inne på att beställa en vit från Dell men jag orkar inte med det. Antar att jag är ganska så gammalmodig när jag tycker att det känns säkrare att köpa den i affär. Okej, väldigt gammalmodig kanske. Nej nu ska jag sätta fart. Hörs senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0